Sunday 6 March 2011

Berhati2 lah kawan.....

aku lupa plak tarikh malang dalam hidup aku...19.12.2009 kot....wira gaban aku telah dilarikan...pergh...memang sedih giler, 2 jam je tinggal kat parking lot...dah kena rembat....memang toya betul penyamun.....

TAPI......

2 minggu lepas tu balai POlis Binjai Kota Bharu call dah jumpa kereta aku....haha...terus cargas dari K.T ke sana


Well mcm biasalah mesti tak cukup sifat....kena towing plak dari Kb to K.t ...rabak duit rm500....
Aku tutup kes jer pasal nak balik kereta tu....

Meh tengok pic skit....

barai..........

 throttle body, injector...complete wiring comp box semua dirembat......




Turbo,piping...mcm2 lagi ilang der...pening kapla pakcik......tangki air stended pun mau jugak






wiring desboard jgn cerita lah...sampai sekarang aku tak jumpa soket side mirror lipat.....


cerita tergantung...ada lagik.....

No comments:

Post a Comment